Har haft besök av syster och hennes son

0kommentarer


jag med min systerson Joel.

Joel var envis och ville inte sova alls

Joel ligger i sin Bilbarnstol och kollar på tv.

Min älskling tillsammans med Joel


Joel tyckte att det var kul att leka lite med  Ante
Joel är helt inne i tv

Min Syster Emily med sin lillasöta son Joel.


Dom har vart hos mig hela dagen och Joel ville inte alls sova fast han var hur trött som helst.Ca20.45-21.15 lyckades jag få honom att somna ett  tag i min famn.Så i natt borde han sova rätt så gott.Det är inte ofta man har dom på besök så det var rätt så trevligt och rolig att dom kom över till mig.Det var första gången Jimmie träffade Joel och det första han sa gud vad liten han är kan man verkligen vara så liten som han är?Syrran frågade om yhan ville hålla honom men han sa nej det vågar jag inte göra,efter ett tag så tar han upp Joel från bilbarnstol och myser med honom,tror att han vart lite sugen på en egen när han väl hållde i Joel för hans ögon bara lysste av lycka och han pratade för fullt med honom.

Kommentera

Publiceras ej