God Morgon

0kommentarer

 Jag och hunden tog en sovmorgon fram till 9.30 och det behövdes kan jag lova er.Den första morgonpromenaden gick vi  runt öb och hem igen.Gud vilken träningsvärk jag har i ryggen o benen efter ridningen i går. Red en busig ponny barbacka som bocka , stegra men jag satt kvar hur mycke han än försökte att få av mig.Han tycker inte om att man bestämer över honom så gör man det försöker han vissa att han inte accepterar det,vilket leder till att han bockar,stegrar men efter att han förstog att jag inte ger mig så lätt så gav han upp efter 15 min.Väntar på att kaffet ska bli klart,kan inte dricka kaffe det första jag gör på morgonen för då mår jag illa.Så ska jag också börja sutera tvätten eftersom jag inte har gjort det ännu,brukar alltid göra det innan jag ska ha tvättstugan så slipper jag hålla på med det där nere.På morgonen så slänger jag bara på  mig några kläder när jag bara ska ut med hunden.Jag var eller rättare sagt är för lat för att orka borsta håret innan jag lägger mig i ett bad så därför fick hatten åka på huvudet i morse.

Kommentera

Publiceras ej