God morgon väckar klockan ringde tidigt i morse!

0kommentarer



06.30 ringde väckarklockan bara att gå upp och klä på sig och rasta hunden.Det var visst inte lika lätt att få med en morgontrött hund som jag trodde att det skulle vara.Hon kom fram så snällt när jag sa att det var dags att gå ut men när vi väl kom ut så vägrar hon att gå utan slänger sig bakåt och sätter sig och bara glor på mig.Morgonpromenaden brukar ta 20 min i vanligare fall så går vi längre andra rundan men idag tog den rundan 30min eftersom hunden bråkade lite,tror att hunden tänkte så här:Matte ska du tvinga ut mig så här tidigt får du ta och skylla dig själv och tro inte att jag tänker följa med så snällt.När vi kom hem igen var det bara att hämta tvätten och gå ner tilltvättstugan och sätta på dom 2 första maskinerna.Nu väntar  jag på att kaffet ska bli klart så jag vaknar till liv för just nu känner jag mig som en levade död zombie.somnade runt 2 inatt, och klockan ringde typ 06.30 gissa om jag mådde bra då? NEJ! jag var  helt död i kroppen men måste man upp för att tvätta så måste man.Men jag vart chockad över att det var så varm ute redan  så jag slängde på mig ett par jeansshots som jag hade på mig när vi var ute på morgon rudan.Nu är kaffet klart ska dricka upp det sen är det dags för tvättstugan igen.

Kommentera

Publiceras ej