Besök hos storasyster

3kommentarer


Efter att jag hade vart barnvakt gick jag hem till min andra syster.Nicole tyckte att det var kul med mosters fantaflaska.

Hur öpnnar man denna saken?

Nicole ligger och leker med sitt Lego.

Nicole tyckte at det var roligare med legot när moster var med och lekte.

Mosters charmtroll leker ensam


Jag och min yngsta systerdotter Nicole myser medans ena storasyster är ute och leker med sina kompisar och den andra systern Angelina sitter ute i köket och spelar dataspel.Angelina ville inte gå bort från dataspelet fast moster var på besök.Angelina brukar vara den som blir gladas över att jag kommer på besök.Lilla söta Nicole börjar bli en stor flicka som kan gå och prata,Jag ska bli Nicoles gudmor e det bestämt:) Dom flesta brukar säga att man kan tro att hon är min dotter för hon är så otroligt lik mig både i Utseendet och sättet att vara när jag var lika gammal som henne.När hon fick att det var jag som kom innanför dörren så gav hon i från sig ett leende  på läpparnaav glädje och sprang mot mig och gav mig en bamsekram

3 kommentarer

EWELINAJOHNSSON

18 May 2010 23:27

mysig blogg !

söta bilder :) barn är mysiga ^^

EWELINAJOHNSSON

19 May 2010 11:45

hahah det är tur! :D

när dom är vresiga vill man inte va nära dom .. hahahaa ^^ :D

emelie

19 May 2010 12:32

Den kommer inte från H&M, TopShop är den från :)

Kommentera

Publiceras ej