Vill du vara med & visa uppp årets mode?

0kommentarer


Ikano-huset i Linköping söker personer i alla åldrar och storlekar som vill bli sminkade och stylade i vårens trender och gå modell på IKANO-husets modevisning27/3 2010.Lördagen den 20 mars kl11-16 är det modellcasting på plan 2(utanför jc) Det kommer finnas personer på plats för att ta emot din anmälan.
(Observera att du behöver vara tillgänglig torsdagen 25mars efter 17 och hela lördagen (fram till 17)Den 27mars för att kunna delta i modevisningen)Jag skulle lätt anmäla mig om jag hade kunat komma dom dagarna vilket jag inte kan eftersom jag har hunden att tänka på plus så rider jag på torsdag,men det kommer väl fler tåg så då kanske jag kan anmäla mig.Nu ska jag ta och gå en promenad med hunden.Blä vad det e blött ute nu när snön smäller bort.Nej gud vad tråkigt måste ställa mig och laga mat också.Svärmor kommer i kväll också och ska förhöra Jimmie då han ska ha prov nästa vecka.

Kommentera

Publiceras ej