vårkänslor!

1kommentarer

Vilken skillnad lite sol kan göra för humöret!Nu är det ljust tidigt på morgonen.Jag har börjat få vårkänslor man börjar se nu att våren är här snart.Hunden har börjat sitta ute på balkongen och hittar ut,det börjar  bli lite varmare ute.Nästa helg går vi över till sommartid igen:)Regnat har det också gjort och man hör hur fåglarna kvittar.Man börjar få mer ork i kroppen och mer vilja att göra saker än att bara sitta hemma  och deppa för inget.Jag funderar starkt på att åka och köpa mig en cykel.Tänkte börja cykla lite med hunden,cykla  till stallet i stället för ta spårvagen,bussen.Nu när jag har slutat röka ska jag ut och röra på mig mera,inte för jag inte rör på mig om dagarna för det gör jag när jag är ute och motionerar med hunden.En sak är åtminstone säker: Man måste röra på sig för att må bra! I stället för att gå till gymmet så finns det många olika träningsknep som man kan göra hemma.Jag ska börja med min träning i morgon hade jag tänkt man får ta lite i taget öka på efter tiden.Nej nu blir det inte att ligga hemma och glo på tv nu e det slut med det.När snön har försvunnit helt och det har torkas upp ute då ska jag börja åka lite inlines när jag är ute med hunden.Men först så måste jag köpa mig ett par inlines.Någon som har tips på några nya bra låtar man kan ha till sin Ipon när man tränar?Längtar så mycke tills man kan börja bada ute,då jävlar ska jag simma varje dag.Vi har 7min att gå till vattnet när vi är ute på landet.Vi kommer i storsätt bo ute på landet i sommar men dock inte i huset utan i en husvagn.Vi ska börja riva vilken dag som helst.Jag bara längat tills vi har renoverat och gjort till byggnaden och jag får börja inreda huset.Jag älskar att inreda det är det bästa jag vet om att göra.Nu ska jag ut och springa lite med hunden. 

1 kommentarer

PHOTONERDEN

22 Mar 2010 20:30

sv: Jaha skoj! :D Nej, jag rider inte.. men jag brukar följa med min kompis så travar jag liet haha =)

Kommentera

Publiceras ej