underbar dag!

1kommentarer

Vilket underbart väder det har varit idag.Tog en långpromenad med hunden och med min vän Towe:) Sen gick vi och köpte frallor 10st för 10kr inte dåligt.Towe köpte dock 20st hahaha och massa med bananer känner ingen som älskar bananer lika mycke som henne.Vi satte på en film och såg på tillsammans  och Towe käkade så klart sina älskade bananer till filmen plus 2st frallor och jag käkade 2st frallor med ost finns inget som e godare än ostfrallor.Efter  vi hade sätt klart filmen fick jag för mig att städa och rensa inne i min garderob.T mår dåligt av att se hur jag lägger ner kläder i påsar som jag ska ge bort eller slänga vissa kläder.Hon har svårt att slänga kläder så jag får nog ta och lära henne att det inte är så farligt som hon tror.Jag vill till storstan och schoppa kläder till mig själv.Såg att lillasyrran ska ditt nu i helgen kanske ska fråga om man får hänga på?


Första bilden hunden Stina,Bild 2 Towe sist men inte minst lilla ja
  

1 kommentarer

Maggz

17 Mar 2010 23:22

okej tror inte jag sha ha de då häller men jag vet inte skulle jag passa i rött?

Kommentera

Publiceras ej