Svårt att bestäma mig

1kommentarer

Som ni alla vet så  har jag lust att klippa ner mitt hår till jätte kort,Men  jag har beslutångest om jag verkligen vill det och om jag skulle passa i det.Eftersom jag inte har något dataprogram som kan ändra bilder så jag kan få se hur jag skulle se ut i kort hår så får det vänta ett tag med att klippas.Har också beslutångest av val av vardagsrummsgardiner så dom so jag har uppe nu får sitta kvar där tills  jag har bestämt mig vilka jag vill ha uppe.Men det vart nya fina vita gardiner i köket med små blommor,Det passade perfekt till köksduken som jag har men den är blå med likadana blommor:)Har tvättat klart och typiskt så spillde jag mjölk över hela mig själv när tvätttiden var slut.Ja denna dagen e verkligen min dag eller inte.

1 kommentarer

emily

04 Apr 2010 19:57

ja har med funderat på det :D:D!! men ja vet inte om ja vågar!

Kommentera

Publiceras ej