Nya skor

0kommentarer

Glömde att tala om att jag var och handla i går med Jimmie.Hittade ett par as snygga skor som jag kan ha när jag är ute med hunden.Provade dom och kunde ha dom:)Jimmie tog dom från min hand och sprang mot kassan jag springer efter och han hann redan betala dom innan jag var framme vid kassan.Självklart fick jag inte betala dom själv utan han gjorde det.Jag försökte att ge honom pengar för skorna men dom ville han inte te emot.Så jag fick skorna av honom snällt:)Dom är hur sköna som helst att ha på sig,vet inte hur länge sen det var jag gick i ett par skor utan att det käns obehagligt men dessa e verkligen sköna.Men frågan är hur länge kommer  dom hålla sig vita?Jag är igentligen mot att köpa mig ett par vita skor som jag bara ska ha på promenader med hunden men jag kunde inte stå emot dessa par


Kommentera

Publiceras ej