Ny oriflamekatalog :)

2kommentarer

  
Jag vart så överlycklig när posten kom ner i min brevlåda,mitt i allt reklam låg  ett kuvär med  Oriflamekatalogen nr 5. Jag brukar inte bli glad över posten eftersom det oftas är massa med räkningar bara men nu var det undantag jag var as glad hade lust att springa ner för trappan och kyssa brevbäran kanske låter helt sjukt men så kände jag.


Utan att tänka på det så satt jag och sjöng för mig själv och lyckades på något konstigt sätt ta kort där i mellan.


Det är fantastiska erbjudanden denna gången och det tackar  jag inte nej till precis.Det är inte ofta jag kastar ute mina pengar på  smink eller krämer men när det gäller Oriflame så tycker jag att dom har så bra priser så jag kan inte hålla mig.Det är ju tross allt mina egna pengar jag lägger ut och inte någon annans så det går jämt ut.Nej nu ska jag ta och sätta  mig och bläddra igenom katalogen och se om jag hittar  något roligt till mig själv eller om jag till och med hittar något roligt,spännade till J också.

2 kommentarer

towskii

29 Mar 2010 18:08

När kommer mina fina saker jag beställllttt dååå ?? :)

Maggz

29 Mar 2010 20:17

vem köper du oriflame av ?

Kommentera

Publiceras ej