Någon som har photoshop?

2kommentarer


Jag sitter här och är jätte sugen på att klippa mitt långa hår till kort. Denna frisyren är jag sugen på men jag vill inte göra något jag kommer att ångra i efterhand.Därför tänkte kolla om någon vill hjälpa mig som har Photoshop eller något annat program så jag kan se om jag passar i det.Färga mitt hår är jag också sugen på att göra till helt svart och det kommer jag att göra snart,men känns lite onödigt att färga håret om jag ända ska klippa mig.Visst man kan klippa sig får håret växer ut igen,men jag vill inte gå runt och se ut som om jag har vart i bråk eller något sånt.Jag vet att det är rätt kort hår och många är vana vid att se mig i långt hår men någon gång måste man ändra på det också.Man måste ta risker för att våga men detta är en förstår risk för min del därför vill jag se om jag passar i kort innan jag klipper av allt mitt hår.Jag suger verkligen och då menar jag suger på dessa dataprogram därför laddar jag inte hem det annars hade  jag själv gjort det än att be andra om hjälp.

2 kommentarer

Caroline

30 Mar 2010 22:33

Sv: Fy, jag beklagar verkligen. Det är inte många som har lätta uppväxter och det är riktigt tragiskt att så många barn ska bli behandlade så :( Ta hand om dig, KRAM!

Christine

30 Mar 2010 22:53

Sv. Man får 50 kronor rabatt på Nelly om man tävlar, vinnaren får massa fina priser och det vinnande bidraget lanseras på nelly i sommar..

Kommentera

Publiceras ej