Lycklig hund & matte

2kommentarer




jag har stans lyckligaste hund som ligger och sover efter sista promenaden.Idag har vi tränat lyndad med att gå lös på alla promenader förutom den sista då det var för mörkt ute.Vi tränade  på att gå lös och sitt stanna kvar min hund e så duktig när det gäller träningar hon älskar att få jobba lite.Idag har vi till och med gjort framsteg i träningen vi gjorde hundmöten med andra lösahundar och hon var så duktig och sökte kontakt med mig i stället för att bry sig om dom andra hundarna lika duktig är hon när vi ska gå över gatan då sätter hon sig ner och väntar på att jag ska säga varsegod:)Efter varje promenad så har stina fåttt damp här hemma och sprungit runt runt flera varv här hemma i lägenheten och yllat av lycka.Idag e det en vecka sen  jag rökte är stolt över mig själv.Skulle göra rent askoppen idag hade jag tänkt men usch vad det luktade äckligt mådde verkligen illa hur fan har jag kunat röra skiten innan och rökt?Nej det fick bli så att sambon fick ta och göra rent efter sig  eftersom har dock fortfarande röker.

2 kommentarer

emily

12 Mar 2010 14:54

Jag vet inte vad håfärgen hette, men den tar bara 10 minuter i håret, skitbra!

Sarah

12 Mar 2010 19:20

sv: Ja, just precis. Man blir ju less på det..

Kommentera

Publiceras ej