Gör en uppdatering här

3kommentarer

När vi kom ut till landet bad J mig att skruvar ner sängen när jag hade  packat klart sakerna från köket.Jag gick upp till övervåningen och satte i gång med att skruva men helvete vad skruvarna satt åt men jag ger mig inte så lätt utan jag satt där på golvet och drog och drog till slut gick det.Lyckades få nere hela sängramen innan killarna kommer upp från trappan så hör jag hur dom säger var det sängen vi skulle skruva ner?J säger ja  det var det,jag skämtade med carro att hon skulle göra det.Hahahaha där uppe står 2st chockade killar och bara glor på mig tillslut säger H till J men kolla Carro har redan skruvat i sär sängen kan hon sånt allså?J ja tydligen kan hon det.Vad fan det e väl inte så svårt.Sen så var det dags för nästa säng och den skulle killarna ta medans jag rastade hunden.När jag kommer tillbaka hör jag hur killarna svär och har sig på övervåningen,jag går upp till dom dom ber mig om hjälp och frågar hur jag lyckades få i sär den förra sängen fick vissa dom.Det var rätt så roligt dom trodde  bara för jag är tjej vet jag inte hur man plockar i sär en säng så slutar det med att jag får vissa dom i stället.När vi hade  packat in alla möbler i jimmies jobbarbil så åkte vi in mot stan.H fick ena fotöljen som han ville ha annars skulle vi slänga den.Svärmor fick några möbler hon ville ha plus att svärfar fick ta några möbler till sin loppis.Så skönt nu är vi av med skiten.Nu  har vi bara möblerna kvar som vi har här i lägenheten.När vi är klara med huset så följer vissa av möblerna  med ut ditt och några ska säljas.J ligger och sover så jag är ensam uppe en fredagskväll men jag överlever för det.Ska snart  väcka hunden och gå sista promenaden med henne.Efter promenaden så ska jag lägga mig ner och läsa en bok.

3 kommentarer

emelie

27 Mar 2010 08:54

Mmm jag vet!! Blää.. Men är du med gluten allergiker eller vad har du för speciel mat?

towe

27 Mar 2010 14:48

jaa det ska bli så¨skönt och vi längtar så mycket. har ju bott i sörping hela mitt liv, eller ja utanför sörping och det känns lugnt och skönt ,mer min melodi än att sitta i stan och häcka :P

Emelie

27 Mar 2010 22:47

Ok! Du har bara en sak iaf, jag är ju både gluten och laktos så får köpa både och =(

Kommentera

Publiceras ej