..

0kommentarer

Idag har jag vart ute och joggat runt folkpaken med hunden.Hunden fick springa lös det älskar hon verkligen.Vad har jag gjort mer idag då?Jag har storstädat hela lägenheten sätt på den nya Wallander filmen.Regnat har det gjort i stor sätt hela dagen men det kunde inte stoppa mig för att vara ute.Jag och Min vän T har haft en rolig dag då hon inte förstog att det stog offline på henne på msn fast hon var inloggad på msn så till slut fick jag ta och skicka en bild till henne som bevis.Dom som känner mig vet hur jävla envis jag kan vara när jag vet att jag har rätt.Sen så skickade jag en rolig sak till henne och hon trodde stenhårt på att det var jag som hade fått hem den lappen i min brevlåda men så var inte fallet.Det e så roligt att lura henne i bland förlåt T men det e så kul och se hur du ta allt på allvar.Vad kan man göra mer idag är inte trött så något måste jag göra.



Detta fick jag skicka till henne på Facce så hon skulle tro mig.

Kommentera

Publiceras ej