Vart har den tagit vägen?

0kommentarer




Vi har haft en alldeles underbar helg ute på landet med sol och vi kunde sitta ute i Förtältet utan att frysa och ta några goda cider med mycke snackade och skrattade. Vi promenerade  ner till vattnet i lördags kväll och satt där ett tag och njöt,vi ångrade attt vi inte hade med oss badkläderna ut till landet för det hade vart skönt att ta året första dopp.Men det kommer fler tillfällen och då ska jag inte glömma att packa med mig min bikin,skulle jag göra det skulle jag bli arg på mig själv.Det är synd att hunden min inte tycker om att bada annars hade hon också kunnat bada lite.Vart i tusan har solen tagit vägen?Den har inte vart framme på hela dagen och vi som har haft det så fint i en veckas tid så försvinner bara solen så där utan någon slags förvarning Usch det tycker jag inte om.Vi får ta och hoppas att den kommer tillbaka rätt så fort

Kommentera

Publiceras ej