Det finns riktiga vänner och så finns det låtsas vänner!

1kommentarer

Jag tror man känner det i bland att man inte riktigt räcker till i alla lägen när det gäller att vara en bra vän.En bra vän finns alltid där och kan ställa upp i vått och torrt.Man ska känna var man har den andra personen och att man kan lita på den vid alla lägen vad det än handlar om.Prata om nästan allt och känna att man ställer upp för varandra är en viktig betydelse i vänskapen.När man är ledsen eller det har hänt något speciellt är den goda vännen alltid är där för en, ifall man behöver tröstas eller ha uppmärksamhet,i vissa lägen vet jag inte riktigt hur jag ska bete mig vad jag ska säga eller göra.I bland kan det bara bli så fel fast man bara vill väl.. En riktigt bra vän kan man vara tyst med i timmar men ändå veta precis vad personen tänker på.Sen är en bra vän nog en person som accepterar mig för den jag är och jag behöver inte låtsas vara en annan person.försöker hjälpa en även om du vill vara ifred. För ibland så behöver man stöd och hjälp även om man inte vill ha det.Att få bekräftelse och förstå att man är omtyckt är viktigt för att må bra.Jag ser det så här jag har hellre 4 riktiga vänner som jag kan lita på än att ha 1223345   låsas vänner som jag inte alls kan lita på som bara utnjytnar en och snackar skit bakom ryggen på en.Nej då har jag hellre några vänner i stället för ha flera.



Towe du är verkligen en riktig vän som man kan lita på, du känns mer som en syster för mig än vän och jag hoppas att du förstår när jag ser det som kommer det från hjärtat.Att jag verkligen menar det är jag säger det.

1 kommentarer

towe

09 Jun 2010 23:15

du är bäst <3 vet inte vad jag skulle gjort om du inte kunnat ses idag.. jag har väldigt mycket skuld i kroppen.. ja du vet som vi diskutera förut.. jag är evigt tacksam att du ens vill finnas hos mig trots de gånger jag svikit dig.. det är du som är en riktig vän ! jag känner det och även min mamma säger det alltid så fort vi pratar om dig ! du är bäst Carolina ! hoppas att du vet det ! du är systern som jag aldrig fick ! <3 Jag älskar dig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej