Grillkväll och lek i parken

0kommentarer

Jag tog cykeln och cyklade en sväng till hageby och grillade med mina syskon och sykonbarn.Nej, jag pallar inte med att bara sitta hemma i denna värmen och så fick jag se på min systers blogg att dom skulle grilla så jag skickade i väg ett mess til min ena syster som jag sen möte upp och gick tillsammans till min andra syster.Så klart åkte vi på att gå och handla inför kvällen.Min storasyster vart rätt så chockad när hon fick se att jag följde med,det händer inte så ofta att jag tar cykeln och cyklar  ditt bort.Jag bor en bra bitt i från mina syskon mina snadra sykon bor inte så långt i från varandra som jag gör tyvärr.Längre kommer det att bli för min del sen när vi är klara med vårat hus och flyttar ut ditt.Men vi har haft mysigt i kväll med grillning och lek med ungarna.När vi hade packad i hop allt när vi var klara fick vi  alla ett skratt anfall eftersom vi märkte att min storasysters sambo hade fått fågel skit på skallen.Jag har inget Cykellyse till cykeln så jag cyklade bort till min far och lämnade Cykeln och fick skjus hem av min pappas fru.Jag hämtar hem min Cykeln i  morgon kväll efter ridningen.Så i morgon får ta bussen och spårvagnen till stallet fast det kommer att vara skit varmt men jag över lever det med ska vi se.


Min storasysters dotter Angelina och min lillasysters son Joel.


Min storasysters dotter Nicole leker lite i parken.

Jag och Nicole åker
Rutschkana i parken

Min storasysters döttrar åker
Rutschkana

Nicole vill mata moster med en sten

jag tillsammans med min storasysters döttrar

Lillasyrran Emily,systerdotter Nicole,jag och lilla trötta Joel


Kommentera

Publiceras ej