Sekreterare

0kommentarer

Nu helt plötsligt har jag gått och blivit jimmies privata Sekreterare,hans mobil går i varv hinner inte lägga på så ringer den igen.Han la ut våran åkgräsklippare på blocket för ett tag sen,folk ringer som bara den och ställer massa med frågor som jag inte kan svara på så jag får be dom snällt att åtekomma i morgon igen då min pojkvän som säljer den sover eftersom han går upp tidigt för åka till jobbet.Än så länge har alla varit så trevliga som har ringt,papper och penna är vad jag sitter med just nu och får skriva ner nr och namn på dom som har ringt.Skriver dom i tur och ordning så j vet vem som ringde först av dom alla.Jag undrar om mitt nya jobb är bra betalt? Nej nu måste jag visst svara i hans mobil som ringer igen.Jag kommer nog få stänga av den snart om jag inte vill jobba hela natten. Ojdå bäst att svara i mobilen nu ha en bra kväll

Kommentera

Publiceras ej