Möte mor med mina bröder

0kommentarer

Det gick bra på sjukan men när jag skulle där i från går jag åt fel håll och vet inte vart jag är riktigt.Det vara bara att vända tillbaka från det hållet jag kom i från och då hittade jag ut som jag skulle.På spårvagnen hem så möte jag min mor med mina 2 yngre bröder som skulle till Himmelstalundsbadet så jag hämtade hunden och gick en promenad med dom ner till himmelstalundsbadet och hem igen.shit vad min lillebror Robin hade växt,han har växt om mig helt och hållet helt sjukt.Min lillebror Nicolaz satt och skrattade i mitt knä på spårvagnen sen så somnade han tyvärr så det vart bara kort på när han låg i vagnen och sov men hur söt är inte det?Hade jag inte haft kvinnoveckan hade jag stannat kvar  med dom och badat lite,får bli nästa  gång i stället.

Min Lillebror Nicolaz på 6 månader ligger i sin vagn och sover.

Min lillebror Robin ska man kanske säga min stora lillabror i stället?

Kommentera

Publiceras ej