Min mobil funkar igen

0kommentarer

Det verkar som att min mobil har börjat funka igen efter att den har bråkat med mig i snart 2 veckors tid. Jag tog en promenad tillsammans  med hunden i morse och så började mobilen pipa och fungera igen och det är jag verkligen glad över.Det har vart så svårt att få tag i mig under den tiden mobilen har krånglat eftersom att nästan alla mina vänner bara har mobil och inte hemtelefon som jag har.Jag har inte heller kunnat nå någon vän eftersom att jag har spärrat hemtelefonen till att ringa mobilsamtal.Men som sagt så verkar mobilen leva igen så himmla skönt så nu kan folket få tag i mig lättare.Grejen är den att det har inte gått att ringa till min mobil utan att telefonsvararen har gått i gång dirket och sms har jag inte heller fått som folk har skickat till mig.Mobilen har hackat sig jag har inte kunnat komma in i själva menyn i telefonen.Nu ringer hemtelefonen och jag märker att jag inte kan svara eftersom att jag inte har något batteri i några av hemtelefonerna fan också.Nu ska jag göra något vettigare än att sitta här och skriva.

Kommentera

Publiceras ej