Leons

0kommentarer

Så nu kom jag precis hem från Leons var där och käkade god mat med trevligt sällskap.Jag och Towe gick en promenad ditt och käkade och så klart så satt vi och snackade med Fia som jobbade där i kväll:)Towe hade roligt och jävlades med en fågel som var hungrig stackan.En gubbe gick och rottade i alla papperskorgar och till och med vid den vi  hade oss när i satt och åt jag kunde inte hålla mig utan började skratta som bara den medans man såg hur gärna T också ville skratta åt honom,fia frågade om vi sa åt honom nej jag skratta åt honom svarade jag så hon sa åt honom att han inte får rota i papperskorgerna när gästerna sitter och äter.Han satt och väntade på att vi skulle bli klara så han kunde få våra flaskor med pant men vi var lite elaka där och tog med oss flaskerna.


Towe med sin rulle

jag med min mat

här är stackan som t retade

Kommentera

Publiceras ej