Klippa gräset i värmen

0kommentarer

Igår så tog jag fram gräsklipparen och klippte våran stora gräsmatta som tog över 3 timmar att klippa.Men jag klagade inte för det.Jag fick gratis motion plus en gratis solbränna på köpet och inte nog med det så fick jag en fin nyklippt gräsmatta på köpet det är inte dåligt.Vi har en åkgräsklippare men den funkar inte riktigt så bra för våran gräsmatta utan den är mer till en rakare gräsmatta tex till en golfbana,våran gräsmatta är inte den rakaste gräsmattan utan har kullar hemma som lutar som bara den,vilket gör att vi inte kommer åt över allt med åkgräsklipparen så vi har satt ut den på blocket,Vi ska köpa oss en ny åkgräsklippare som passar bättre för vårat behov.


Att gå med varma arbetskläder i värmen och klippa gräsmattan gör jag inte,så min bikini fick åka på och det var så skönt att gå runt med sin  bikini och klippa gräset.Jag vet det ser lite roligt ut att jag går runt och klipper med bikini  och stålhätta skorna men vad fan vi är på landet så var gör det?Vart tog solen vägen vi hade i går?´Det är mina Bikini Shots jag har på mig tillsammans med min bikni överdel:)

Kommentera

Publiceras ej