Jag är så avundsjuk

0kommentarer

Jag vill också åka utomlands,men vem vill inte det? Jag har åkt på semester varje år sen 2002 och nu i år blir det ingen utlandssemester för min del:( Jag har inte råd eller råd har jag väl alltid men om vi säger så här i stället jag har inte tid att åka i väg någon stans.Eftersom att vi håller på att renovera om vårat hus som vi köpte i slutet av agusti förra året,så får vi lägga pengarna och våran tid på huset och stanna hemma i sverige i sommar.Det jag mest kommer att sakna i sommar är den goda maten och dom fina stränderna dom har utomlands.Men ett ställe saknar jag inte i huvudtaget och det är Ayia Napa i Cypern,Vi var där förra året och det vart en mardrömsresa vi sent kommer att glöma.Jag är mest avundsjuk på min lillebror Danne som redan har vart i barcelona i början av året och den 16Juni åker han till  Sunny beach i Bulgarien i en vecka tillsammans med hans flickvän och hennes familj tror jag att det var.Hoppas bara att dom får bättre väder än vad vi hade när vi var där i en vecka,vi hade oturen med oss och det spöregnade varje dag utan den sista kvällen.Sen i Juli  åker min bror med min pappa till Torrevieja  i spanien och hälsar på farfar/farmor vet inte hur länge dom kommer att stanna där dock.Jag skulle gissa på minst på 3 veckor att dom stannar.När vi åker ditt blir det oftast 3  veckor eller längre.Men jag får hoppas att vi är klara med huset nästa år så vi med kan åka i väg.

Kommentera

Publiceras ej