Hela dag med syster och systerson

1kommentarer

Har haft besök av min lillasyster Emily och hennes son hela dagen.Jag bjöd på varmsmörgåstårta som jag gjorde för syrrans skull,hon har tjatat efter varmsmörgåstårta hur länge som helst.Jag vissade henne hur jag gör min så nu ska hon själv försöka sig på att göra en någon dag.Jag har myst med min systerson Joel en hel del,han var pratglad och var på värdens bästa humör man kan tänka sig att ha.Syrran och jag spelade super mario på mitt wii syrran var rätt så duktig.Efter vi hade spelat klart satte vi oss vid datan och sjöng lite karaoke tillsammans (jag kan inte sjunga utan syrran e bäst på att sjunga) Min syster hade med sig en hel flyttkartong med kläder till mig vissa kläder fick jag,vissa kläder byte vi med varandra:) Nu fick jag en helt ny garderob kan jag lova er.Jag har haft en helt underbar dag.

Min systerson Joel leker lite på golvet med sina leksaker.

Joel sitter i mosters knä och spelar lite wii

Joel ligger i mosters knä och kollar på tv när mamma spelar super mario

Joel ligger i sängen och myser tillsammans med hunden

1 kommentarer

Emily

01 Jul 2010 11:48

de va skitkul! tack för allt :))

Kommentera

Publiceras ej