Fredagsmys

0kommentarer

En fredagskväll utan något gott framför tv:n?Nej det går inte i hop utan något gott att äta måste det finnas. Jag och älsklingen har haft en mysig fredags kväll tillsammans med Taccos och film.Kan det blir mycke bättre?Nej jag är nöjd över denna studen vi satt och myste .  Att bara sitta och njuta och ta det lugnt det kan behövas i bland.Vi satt först på Saw6 men den såg vi på 5 min för vi klarade inte av att se den när vi satt och åt taccos.Under den korta tiden vi såg på saw så skulle dom skärra bort så mycke kött dom bara kunde på sig själa på 1 min och mycke blod och sånt var det så man tappade nästan matlusten ett tag.Jag vet att man får räkna med sånt när man ser saw men vi trodde inte att det skulle vara så vidrig som den var i början,vi bytte film till en Gammal svenskfilm som vi inte hade sätt innan.Eller jag hade sätt slutat av den för ett tag sen bara.Men som sagt så fick det bli en film som heter under solen och den var rätt så bra.Älsklingen har redan somnat vilket jag förstår eftersom att han var på firmafest i gårkväll och gick upp tidigt för att åka och jobba,han fick inte många timmas sömn så han vart rätt så trött stackan.Huvudsaken är att vi hann med att ha lite mysigt så här på fredagskvällen.

Kommentera

Publiceras ej