Fin midsommar

0kommentarer

 Hoppas ni haft en fin midsommar,har själv haft en fin midsommar ute på landet tillsammans med familjen/släkten som kom ut till oss ute på landet.Vi började dagen med att städa undan lite så det såg bra ut innan alla gästerna kom.När gästerna var på plats så vissade vi runt dom lite grana.Vi hade jätte fin midsommarväder med bara sol och inget regn i huvudtaget kan det bli bättre?Vi gillade kött och åt massa god saker till.Efter alla hade käkat så gick Jimmie till vattnet och vissade hur det såg ut med sig hade han min lillebror Danne och pappasfru,medans dom var i väg så spelade vi andra lite kort.Senare på kvällen så spelade vi kubb familj mot familj och vi vann ju så klart.Efter kubben så gick vi och badade medans Jimmie var för lat för att gå till vattnet så han och min ena kusin tog mopeden ditt medans vi andra gick.Det var skit skönt att bada av sig.Efter vi hade badat så började machen mellan Spanien och Chile själv klart ville inte pappa och några missa den machen så dom satt och drack och glode på matchen och skreck som bara den.Medans vi andra satt och snackade en bitt bort.Chile vann inte mot Spanien men dom kom vidare till vm:)


Min pappa och min farbror Yayo vart svin fulla och vart överlyckliga och sprang runt med chilesflaga skreck och hade sig,bäst var nog när pappa sprang runt och vissade sin rumpa.Minns inte när jag skrattade så mycke som jag gjorde.Pappa,syrran och min pappas fru åkte hem senare på kvällen medans dom andra låg kvar.När jag hade vart ute sista rudan med hunden får vi främade av våran granne ute på landet som är svin full,hon kom upp till oss för att hennes man(bonden) var sjuk och hon ville ha någon att umgås med så hon gick upp till oss.Vi satt uppe rätt länge och snackade.Jimmie och min farbror Yayo fick följa grannen hem som vart lite för full sen gick vi och la oss.Med andra ord hade vi den bästa midsommar man kan tänka sig att ha.


Hungriga?

min faster Flavia och hennes sambo


jag och älsklingen






Kommentera

Publiceras ej