En promenad runt Strömmen med hundarna

0kommentarer

jag tog hunden och gick mot kneippen där möte vi upp min kära vän Towe tillsammans med hennes mormors hund som T har hand om idag.Först så morrade Molly när Stina ville hälsa men sen gick det hur bra som helst.Vi fick en promenad runt strömmen tillsammans med hundarna.När vi hade gått ett tag fick Stina(min hund) gå lös medans Molly fick gå i koppel.Promenaden tog längre tid än vad det brukar göra för oss eftersom att det är så varmt idag för både oss människor och för hundarna.Molly har så små korta ben så hon kan inte heller gå så fort.Nu ligger min hund helt död på mattan här i vardagsrummet.Vi ska ses senare i kväll igen och gå till leons och käka lite god mat tillsammans.Jag får se om min hund får stanna hemma då eller om hon hänger på beror på när vi ska ses igen.Towe skulle bara gå hem och duscha av sig en snabbis och fixa sig.



Jag tillsammans med min hund Stina.

Towe med sin mormors hund som heter Molly

Jag sitter och vilar lite

Hela gänget samlade


Towe sitter ner tillsammans med hundarna

towe leker lite med Molly

Min hund Stina

Kommentera

Publiceras ej