Agility

1kommentarer

i lördags förmidda så gick jag i skogen tillsammans med hunden och tränade sök.Hon är skit duktig på att söka upp saker lika så med spår.När vi kom tillbaka till huset så hade husse börjat bygga upp agilitybana och ville köra lite med Stina.Jag hade tidigare sagt åt honom när vi kommer tilbaka så tänkte jag träna lite agility med Stina du har ingen lust att fota när vi kör?Jaha det vart ingen agility för min del,Jimmie var så sugen att jag lätt honom köra med Stina i stället och jag fick vara fotograf i stället.Jag har aldrig sätt Stina hoppa hindrena så fort som hon gjorde med husse.Tyvärr har vi ingen tunnel men vi letar för fullt efter en som vi kan använda oss av.




Stina sitter och väntar så snällt på att hon får börja.

Slalom genom koner


Husse och Stina leker lite

Stina hoppar över hinder

1 kommentarer

Millah

14 Jun 2010 18:10

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Kommentera

Publiceras ej