Tvättdag

0kommentarer

I morse ringde klockan 6.30 var bara att gå upp och klä på sig gå ut en promenad med hunden.Började tvätta vid 7 tiden har nu 3 st maskiner kvar att tvätta sen är jag klar.Som sagt är jag bara hemma i stan för tvätta all tvätt,åker ut till landet igen när jag är klar i tvättstugan.Eftersom vi inte har någon tvättmaskin ute på landet så får det bli att man åker in till stan en gång i veckan för att tvätta.Jag passar också på att lägga mig i ett skönt bad här hemma i badkaret eftersom vi inte har någon dusch ute på landet heller.Vi får duscha av oss med kallt vatten med vattenslagen men just nu funkar det rätt bra eftersom det är så varmt ute.Nej nu ska jag fortsätta att vika i hopp tvätten som är klar.skriver nog ett inlägg till innan jag åker ut till landet men bara kanske lovar inget.

Kommentera

Publiceras ej