Rivning av ytterpanelen på nedervåningen

0kommentarer

I lördags hade vi tänkt att bygga klart taket men eftersom vädret inte ville som oss så fick vi lägga den biten på hyllan.Det regnade nästan hela dagen,det hade inte regnat ute hos oss på 1 månad tid så kommer det den dagen vi inte ville ha regn hos oss.Men min pappa och familjen kom ut till oss och hjälpte mig med rivning av ytterpanelen på bottevåningen.Det som var roligaste var när man far försökt förklara för mig hur jag skulle göra,men slutade med att jag fick hjälpa honom och förklara.Här kommer lite bilder på hur det ser ut.


min pappa jobbar på för fullt.Stackan först ramlar han när han jobbar på sen får han en spik i huvudet och inte nog med det så lyckades han få en spik i fingret.Ja du pappa så säger du till mig att vara förskiktig,har inte skaddat med alls medans han lyckades göra det ett par gånger.

Kommentera

Publiceras ej