Liten hund men vaktar bra

0kommentarer

Igår förmidda efter en skogspromenad så gick jag in till husvagnen för att se om jimmie hade vaknat,hör Stina att hon är inne i huset och morrar skäller för fullt ut springade kommer en storsvart hund från huset efter kommer stina(min hund)Jag börjar skrika Jimmie vi har en hund på gården den kom ut från vårat hus.Stina jaggar i väg hunden och efter ett tag möter jag upp ägarna till hunden som bad om ursäkt.Stina satt  1 m bort från hunden och morrade för fullt(har aldrig sätt henne så arg innan) Hunden hade blivit lite nyfiken när den fick se Stina och ville bara leka lite.Ja nu behöver jag inte vara otrygg när jag har min hund i närheten.Resten av dagen satt stina vid husdörren och vaktade i fall om det skulle komma någon.Vi fick tvinga med henne på en promenad.Nej jag var inte rädd för hunden för den såg så snäll ut.Plus har träffat på den några gånger tidigare men inte på gården utan när vi har vart ute på en promenad.

Kommentera

Publiceras ej