krogen i fredags

0kommentarer

Shit allså så jävla kul jag hade hela fredagskvällen/natten.Vi förfesta hos mig och väntade in Towe som var på firmafest med jobbet,hon drack inget på sin firmafest eftersom hon var tvungen att köra hem så hon kunde komma in till Norrköping  och ställa bilen hos mig.När Towe kom gick det undan kan jag lova mig och drack som en galning cider efter cider.Vi tog spånkan och där var det ett gäng killar som var full i hatten och skrek massor och självklar skulle mina brudar hänga på och började skrika tillsammans med dom,medans jag själv satt och skrattade åt dom.Vi drog in till Hugo där dom hade poolparty.Så klart så ville man gå in och dansa och ha kul där inne.Tjejerna skulle självklart dansa i poolen medans jag själv satt på en stol och skrattade åt dom.Jag kände mig inte så full att jag ville bada i den poolen.Vi träffade på Towes storebror på hugo som vi var med hela kvällen.Towe sa en sak till sin bror som hon inte borde ha sagt.Hon frågade när han skulle supa henne underbordet och då gick han och beställde något åt henne utan att säga vad det var för något.Hon drack upp det efter ett tag var hon så full att hon nästan somnade så hon drog hem.Johanna hade redan dragit då hon var för trött så jag letade efter Natta men hon hade också dragit så jag fick helt enkelt vara kvar med matte(Towes bror) och hans kompisar.Tur som slapp jag gå hem själv utan gick i hop med matte som bor i närheten av mig.Som sagt jävligt roligkväll.







Kommentera

Publiceras ej