Jobbat hela dagen

2kommentarer

Killen väckte mig vid7.30 i morse så det var bara att slänga på sig skorna och koppla hunden och gå en promenad.Jag var så trött att jag inte orkade bry mig att byta om utan gick ut med min pyjamasen,folk fick tycka att jag var helt konstig men jag bry mig inte.Efter promenaden var det bara att slänga sig i ett bad och dricka sitt kaffe innan vi åkte till Beijer och köpte myggnät som vi måste ha till huset,Kom fram till landet vid 10 och satte i gång dirket med att jobba.Det var ganska bra väder ute fram till´18 tiden då det började regna.Tog en promenad med hunden i skogen och tränade kontaktövningar och sitt stanna kvar.Vi skulle i gentligen ha stannat kvar i natt på landet,jimmie ville dock åka in till stan i fall det skulle bli oväder för då kan han inte sova,utan man hör så mycke när man ligger i husvagen.Kommer en bild på mig när jag hållde på att riva vid trappan.

2 kommentarer

Emily

28 Jul 2010 22:44

gud vad duktig du är som fixar med huset!

|| mannen som kan prata om hundar ||

29 Jul 2010 00:38

Arbete på huset kan vara nog så hårt :P



Hoppas att kvällen varit bra! :)

Kommentera

Publiceras ej