Hittade en text som jag

1kommentarer

Jag kom på att jag hade skrivit ner en text som jag och en kille gjorde i hop för många många år sen,att jag hade den sparad på min blogg på Lunarstorm av alla ställen hahaha.Så jag tänkte eftersom jag aldrig är inne där plus att dom nu ska lägga ner så skulle det vara roligt att vissa er och spara den så man kan gå tillbaka i tiden.Den tiden då vi skrev texten trodde jag att jag var den bästa,smartaste tjejen som fanns..Hahaha jag förstår inte hur jag tänkte på den tiden,om jag tänkte i huvudtaget låt säga.

Texten
Jimpa e snubben soom tittar din brud under kjolen,hon särar så på benen där hon sitter fint på stolen,när jag tittar på henne blir hon hettare än solen,dissar du miina rader säger jag bara en grej, cholen,du behöver inte spela ball, inga jävla attityder,du vet ju vad Jimpa, plus mikrofon betyder,påstå inte att jag skrytefuck alla myter,som ett lejon jag ryter,verserna bara flyter,haja alla guzzar vill ha numret till min nalle,ger:men du får ingenting, hål käften, sug min balle,vadå vad jag säger, när kungen möter mig?jag säger Shoo, så fuck hej,fuck dig, å fuck din fula tjej,fuck dig, å fuck din fula tjej,kommmer ni hit och börjar smöra, säger jag nej,jag kickkar hiphop, så bajs på rave,såna här rim skriver jag på en minuut,Snälla bry er inte om mig!:
kan du inte skriva rhymes, ska dom inte komma ur din trut,Boom gör dig redo, dra, skjut,för alla äkta hiphopare vi skjuter en slut...slut slut slut..

Ni har förresten inte missat youtubklippet inlägget neranför har ni det så har ni verkligen missat något så gå in och kolla på den klippet.

1 kommentarer

nicole

07 Jul 2010 19:08

Härlig blogg:)

haft en fin dag?



kika in på min blogg för tävlingar och shoppingtips

/Shoppaholly

Kommentera

Publiceras ej