Hemma i stan

0kommentarer

Hejsan kom hem till lägenheten för 15 min sen är helt slut efter allt jobbade med huset.Idag började vi bygga på det nya taket och vägarna vid 8 och värmen gjorde det inte roligare,fick springa ner efter 20 för dricka vatten och så har jag ont i hela kroppen efter allt slit hitt och ditt.Det ska bli så skönt att ta ledigt en dag från allt jobb med huset.Jimmie åker dock ut i morgon och fortsätter medans jag är här hemma för tvätta och betala alla räkningar.Den senaste tiden kommer jag mest att skriva om rivningen av gamla taket och det nya bygget vi håller på med bilder kommer ni självklart också att få se.Nu ska jag bada av mig luktar som en gammal trassa utan att överdriva sen blir det sängen för min del god natt sov gott.Det ska bli skönt att få sova i sin vanliga säng i natt.

Kommentera

Publiceras ej