God kväll

2kommentarer

Kom precis in från sista promenaden med hunden som inte var den roligaste promenaden som man skulle tänka sig.Utan hunden vägrade gå slängde sig bakåt och hade sig med andra ord vart det en bråkig promenad.Det märks att det börjar bli mörkare om kvällarna och kallare,nästan som man börjar känna sig lite otrygg när man är ute sista rudan med hunden.Tänkte igentligen lägga mig rätt så tidigt men är inte trött.Jag var på biltema i förrgår och köpte lite saker bla en håltång som jag har viljat ha länge,så tänkte passa på att prova den nu och göra lite hål i mina skärp när jag ändå inte är trött.


förresten vet ni hur konstigt det kändes för mig i morse att sätta på sig vanliga kläder?Har gått i arbetsskläder nu mer än 2-3 veckor.Men i morgon blir det att sätta på sig vanliga kläder igen för sen på onsdag kör vi i gång i gen med bygget vilket betyder arbetskläder för hela slanten.

2 kommentarer

Anonym

27 Jul 2010 00:25

vart i haga finns den där loppisen ? ;)

Carolina

27 Jul 2010 11:34

Den loppisen i haga ligger på hagagatan 64 i källaren

Kommentera

Publiceras ej