Varmaste dagen hittills med mycke bad

1kommentarer

idag var det nog den varmaste dagen hittills tempen vissade på 33 grader.Vi rev lite i huset bland annat lite vid trappan så det är klar tills virket kommer,virket kommer på fredag och jimmie har tagit ledigt torsdag/fredag så fort virket har kommit kan vi börja bygga ut huset:)Det kom några från ystad och hämtade åkgräsklippan så nu är vi av med den också:) Vi hade lite problem med att få upp den på dreas släpp som dom hade med sig,släppet var för litet men till slut fick killarna upp åkgräsklippan på släppet.När dom åkte så fortsätte vi med rivningen och städade efter oss.När vi var klara med det så gick vi till vattnet och la oss ett tag.Jag passade självklart på att bada av mig innan jag la mig på berget och sola.



Hunden fick också följa med ner till vattnet

ja du fråga mig inte vad det är för kort för det kan jag ärligt talat inte svara på


Efter att vi hade solat klart så gick vi hem till huset och packade ner alla våra saker och åkte hem till stan igen.Jag hann inte in till stan förrens Towe ringer mig.Jag hör hur min mobil ringer där bak i väskan utan att kuna svara.Men jag passade på att ta fram mobilen ur väskan när vi stannade vi coop för att panta.Towe skickade ett mess och undrade om jag skulle med och ta en kvällsdopp.Jag hann i stor sätt bara in och vända igen.Towe kom och hämtade mig,vi åkte ut till hennes privata brygga och badade av oss:) Nu är jag helt slut i kroppen och kommer säkert somna gott i natt.

Jag  i vattnet vid towes brygga där jag hittade en båt

Här är bryggan som Towes familj/släkt äger

1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

05 Jul 2010 04:16

Jag försökte jobba lite på huset i helgen, men värmen gjorde det nästan omöjligt =/



Sv: Ja, de små övningarna är många gånger de viktigaste :)

Kommentera

Publiceras ej