Oriflameparty

0kommentarer

Jag glömde att tala om i det förra inlägget vad jag gjorde hemma hos min far & varför  jag skulle vara där 15.00 min lillasyster Maggie hade bjudigt ditt mig på Oriflameparty trevligt var det.Hittade en del jag tyckte om men fick hålla masken då jag inte har råd att köpa på mig massa med grejer nu.Måste  spara pengar till renoverigen av huset det är ju inte gratis direkt om man säger så.Men jag beställde 2 st Giordani Gold Eye Pencil.Intensivt glänsande ögonpenna med praktisk sudd i ena änden. Lätt att applicera och håller i timmar. Sudda ut och blanda för en mjuk effekt eller definiera tydligt med en precis linje. 1.2 det vart en  med blåfärg och den andra grå.Någpt man kan använda när man ska på något speciellt.Det var utlottning också det var 4 st personer som vart utlottade jag var en av dom första  och jag vann en Intensivt återfuktande kroppscreme med extrakt av vindruva och echinacea.Som Friskar upp huden och gör den mjuk.Jag brukar inte ha tur med att vinna saker så det var kul att man  vann för en gångs skull..


 

Kommentera

Publiceras ej