Piercingar

0kommentarer

Jag blir galen snart har letat efter min piercing över 2 jävla timmar utan att hitta den.Jag måste bara ha den så är det bara.Jag  ha Krypigt ner på golvet och letat och så har jag letat i sängen.Jimmie skrattar åt mig och frågar letar du fortfarande efter den?Det e klart som fan att jag gör hade värsta problemet när jag gjorde min piercing i näsan blöde i nästan 2 veckor och hade ont i näsan så jag tänker inte låta hållet växa igen.Jimmie tycker jag borde ge upp letadet och åka köpa en ny i morgon.Men hur fan ska det gå  har inget busskort elr cykel tänker inte gå in till stan och hem igen i detta kalla fitt vädret.I morgon ska jag leta ännu mer & fan om jag inte hittar den.


satt och kollade  på google lite efter olika piercingar hittade denna.Jajjajaja hur tänker
man när man gör 2 st piercingar på just detta stället?Hur  kan man äta & dricka?
Det måste vara jävligt obehagligt.Usch det gör s¨å ont i mig när jag ser bilden.




Denna piercingen har jag fastnat för i stället för att gå runt med ring så kan man
ha denna på sig.Visst det kommer säkert göra svin ont men det är det värt tycker
jag.Men frågan är om det finns något ställe här hemma i nrkp som gör detta?
Jag är ju som sagt så himmla klantig av mig och tappar saker hur lätt som helst
och denna kan man ju inte tappa om den sitter fast.Är den inte hur snygg som helst
elr e det bara jag som inbillar mig?

Kommentera

Publiceras ej