Personligstil

2kommentarer

Carolina beskriv din stil.
Jag har absolut min egna stil som jag håller mig till, men jag uppskattar mode.Det kan inte bli fel om man litar på sig själv.Min stil måste vara bekväm.För det stärker självförtroendet.För det mesta  har jag ett par jeans & något snyggt linne på mig.Leggings  med någon snygg  Tunika har jag börjat använda mig av mer och mer.


var hämtar du inspiration?
Ja du det var en bra fråga. Det är inget jag har tänkte på så mycke om jag ska vara ärlig utan jag kan gå inne i affärerna och rätt som det är hittar jag ett plagg som bara följer med mig hem.Och  kollar på hur andra klär sig.


Är det viktigt att ha en egen stil?
Ja-Det kan inte bli fel om man litar på sig själv.Min stil måste vara bekväm.För det stärker självförtroendet.Att känna sig bekväm i det man har på sig gör att man känner sig bekväm i det man gör..Stil är något man inte behöver berätta om,för det handlar om vem du är som person.Jag kan inte tänka mig något som är obekvämt bara för att det ska vara modernt,men jag vill fortfarande vara snyggt klädd...Personlig stil handla om vad du gillar att ha på dig och vad du kan ha roligt i.Jag vill ha något som fungerar i olika sammanhang.Man kan klä upp sig eller vara vardagsklädd.


Finns det något plagg du aldrig skulle sätta på dig för en dag?
Gud ja det finns rätt många men jag är inte rädd att prova nytt heller.Men att gå med ett par trasiga jeans skulle jag inte vilja göra.Jag skulle inte känna mig bekväm. Jag kan tycka att det är rätt snyggt på andra men inte på mig själv där går gränsen.


Bryr du sig om vad andra tycker ?
Både jag och nej kan man säga.Jag blir glad om andra tycker att jag klär mig snyggt men om de skulle tycka att jag klär mig fult och ljuger om att dom tycker att jag klär min fint då bry jag mig men inte annars.Jag klär mig inte efter vad andra tycker utan jag klär mig efter det jag tycker om att ha på mig.

     

2 kommentarer

modell/fotograf sandra

09 Feb 2010 14:20

Hoppas jag inte :)

emily

10 Feb 2010 19:18

de där linnet/tröjan va skitsnyggt ju! den första du la upp.. var hitta duden

Kommentera

Publiceras ej