Gårdagen kul & katastrof

0kommentarer

Gårdagen började med att vi var bjudna på 50årsfest där  bjöds det mat och dricka.Hela släkten från min fars sida var där  plus några till rätt så trevligt.Efter  det drog några av oss till cubar och spelade en om gång biljard.Jag suger verkligen på biljard men huvudsaken är att man har kul och trevligt vilket det också var.Efter vi hade spelat klart biljarden så drog vi vidare till La uva tapas bar  när vi kom ditt  vart vi bjudna på champagne:) Vid midnatt kom resten av gänget ditt och då dansade vi lite på det dansgolvet dom har på La uva.Tyvärr så stägde La uva redan vid1 tiden så vi började gå och vissa av gänget ville vidare till Cromwell och resten av gänget ville till Palace det slutade med att jag valde att följa med till Cromwell eftersom klockan var rätt så mycke redan och hade verkligen ingen lust att betala 120kr för mindre än 2 timmar på Palace.Men det var lång kö in till cromwell så dom som  hade tänkt gå in där åkte hem då bestämde jag och Jimmie att vi skulle gå till dom andra som hållde hus på Palace  Jimmie betalade entren för oss båda eftersom jag vägrade att  betala och han som ville ditt.Så jävla segt det var till  en början men sen när dom började  spela rätt musik så var det oki inte versta bästa men  det var kul ändå på något sätt.

 



katastrof vart det  när vi var på väg hem bråka och allt möjligt mellan 1par.Inte bara det ett par killar kom fram till mig & syrran och började tafsa På oss.När vi sa i från då  började dom skrik massa med ord till oss och syrran vart förbannad.Lillebror kom och hämtade syrran och mina 2 kusiner.Jag och Jimmie gick och beställde mat.Jimmie  var inne och beställde & jag stannade kvar utanfördå kommer det fram en kille och frågar  mig vem jag väntar på?Jag svarade jag väntar på min pojkvän.jävla idiot till kille började fråga om jimmie  var snabb i sängen och massa med privata frågor jag vart as arg och var nära på att smälla till honom.Jag frågade honom  vad fan har du med det att göra?Ändå fortsätte han tills det kom en annan kille som hörde honom & hörde hur arg jag lätt och frågade honom  vad det var för fel på honom.Kan bara säga hela vägen hem  var den jobbigaste på länge.Vi  var hemma vid04.40 käkade sen la vi oss.

Kommentera

Publiceras ej