modellbilder

2kommentarer

Den senaste tiden  har jag fått rätt många mail på min hotmail & på facce om jag skulle vilja vara modell.Det är inget  jag har gått och tänkt på att jag skulle vilja vara en fotomodell.Men visst det är väl kul när man får frågan men jag  vet inte riktigt om det e min grej.Så här stog det i det senaste mailet: hejsan tänkte fråga dig om en sak, Jag har precis fått ett återbud ang en fotografering ja skulle göra. Jag håller på o tar modellfoton.Tänkte höra ifall du va intresserad av att ta modellbilder.Det jag föll för när jag fråga dig om fotograferingen är helt klart ditt unika utseende.Du kan ju maila tbx ifall du vill veta mera. De vill du säkert isåfall kram.Jag har väl ändå inget specellt unikt utseende mot vad alla andra människor har.Jag tycker att jag ser ut som en helt normal  tjej i sina bästa år men jag kanske har fel rätta mig gärna då.Nej jag  har inte svarat på detta mailet för vad ska man svara på den frågan och vad får jag ut på att svara?Det som är helt sjukt är att när jag var hemma hos Emily för några veckor sen så satt vi och pratade just om detta.Emily frågade mig varför söker du inte jobb som fotomodell carro?Som vanligt när jag får den frågan ställd så kan jag inte låta bli att skratta.Emily tror att jag skulle kuna gå långt med det jobbet men jag vet inte om hon säger det bara för att vara snäll eller om hon verkligen menar det men igentligen så spelar det inte så stor roll för jag tror iatt jag skulle känna mig pekväm i mig själv att stå där framme med en okänd person som tar kort på en.Nej jag får helt enkelt tänka ut  på vad jag vill göra med mitt liv som jag inte har gjort ännu. Jag har som sagt nästa hela livet på mig att komma på vad jag vill göra och inte göra och när jag har kommit på vad det är jag vill göra så säger jag till så ni kan vara lugna fram tillsdess.Nu ska jag ta och måla mina naglar hej så länge.

2 kommentarer

emily

24 Feb 2010 11:17

Jag kan inte ens gå till köket utan att få sammandragningar :P Får bli efter han har fötts eller om vi har bil nångång :D

emily

24 Feb 2010 19:40

jag va förbi dej men du va inte hemma ju :P

Kommentera

Publiceras ej