Kärleken

0kommentarer

Att ge någon all din kärlek är aldrig en garanti för att bli älskad tillbaka. förvänta dig inte kärlek tillbaka.
Vänta bara på att den ska växa i den andras hjärta men om den inte gör det, va nöjd med att den växte i ditt.
Det tar bara någon minut att bli kär i någon annan en timme att tycka om någon annan och en dag för att älska någon. Men det krävs ett helt liv för att glömma någon. Utgå inte från utseendet, du kan bli vilseledd. Utgå inte från rikedom, den kan försvinna bort. utgå inte från någon som får dig att le, eftersom det bara krävs ett leende för att lysa upp en mörk dag. Hitta den som får ditt hjärta att le!Jag har hittat  min stora kärlek här i livet och honom skulle jag aldrig klara mig utan.Man ska igentligen aldrig säga aldrig för man vet aldrig vad som kan hända.Men just nu så känner jag så.Jag har värdens underbaste familj och vänner som jag kan lita på.Jag kan prata med mina syskon om precis vad som helst utan att tycka att det e pinsamt eller jobbigt och det är jag glad över.




Kommentera

Publiceras ej