i fucking hate

2kommentarer

Det fortsätter att snöa på sveriges gator det är kallt & för jävligt ute.Det känns som att sommaren är långt i från oss och kommer aldrig att komma.Jag önskar att man slapp  snöstormen men vem gör inte det?Men om man tänker efter egentligen skulle man vilja mycket som man inte kan slippa.Det känns som att det kommer vara såhär för alltid nu. Nu är jag negativ. Som vanligt men man blir lätt irriterad när det är kallt och jävligt ute. Man går in en period där allt känns jobbigt & eländigt man har inte lust med något.På något sätt undrar man ibland om man inte borde vant sig vid det här laget. Vant sig vid svängningarna upp och ner, att man har sina sämre och bättre dagar. Att det det är jobbigt emellanåt och att det sedan i perioder är bättre.Sista dagarna har känts tunga, jag har sovit dåligt och haft en malande obehagskänsla i kroppen Och framförallt en enorm frustration. Att bara  gå utanför dörren är rena självmordet är det inte så att man fryser som bara den så är det halt ute vilket oftas leder till att jag ligger ner på marken och försöker komma upp utan att lyckas.Hur många blåmärken  har man fått när man har vart ute och gått en promenad med hunden?Ja det är en bra fråga ärligt så vet jag inte men det är några stycken man har fått.jag  Klä mig i dom varmaste kläderna jag har, drar ner mössan över öronen & 2 par vantar. Ser riktig rolig ut som om jag skulle gå på någon maskeradfest men  vad gör man inte för att slippa frysa?Tänk om vi människor hade lika tur som  våra hundar har som kan gå ut med ett tjcokt täcke över sig.Tycker så synd om våra uteliggaren nu som inte har ett hem att ge hem till och värma sig.Utan får gå runt inne i affärerna och värma sig sen när dom har stäng så får dom gå och leta upp efter ett ställa att lägga sig på för att sova för natten.Tänk att få ligga ute i detta vädret usch det kan inte vara så skönt.Jag ska inte i gentligen sitta här och gnälla,jag borde vara glad över att jag har tak över huvudet i stället.Nu ska jag ta och dricka mitt varma goda te och lägga mig ner i soffan och se om det kanske finns något bra på tv.



2 kommentarer

emily

03 Feb 2010 16:00

ja men ja förkortar hyresbostäder som hsb.. Men jag ska flytta hjälp mig leta i haga!! jag måste hitta nått snabbt innan bebisen kommer..

emily

04 Feb 2010 11:16

hehe säg till om du hittar nån fin lägenhete ;D Ja vill inte bo där vid bredavägen ja vill bo närmare dig det onmrådet tycker jag om

Kommentera

Publiceras ej