Dagens shopping

2kommentarer

Har vart i väg i 5 timmar på stan och shoppat tillsammans med min vän Sofia.Efter att vi hade gått i  några affärer så beslutade vi oss för att ta en fika innan vi skulle fortsätta med schoppadet.Sofia hittade rätt mycke  men jag gav nästan upp för  kläderna jag vart kär i var det bara stora storlekar kvar i.Vart i helvete har alla kläder tagit vägen?Nu säljer dom bara gammla kärringkläder blommiga saker och kläder från 18 talet nej usch skulle aldrig i mitt liv kuna gå med såna kläder och byxorna ändå upp till brösten Fy fan vad fult.Vi kunde inte låta bli att skratta åt alla dessa kläder dom säljer i detta land.Men jag hittade till slut lite saker som fick följa med mig hem.Jag skulle vilja ha tips om någon affär som säljer riktiga kläder och inte gammal kärringskläder hitt och ditt.Vad fan byxor som ser ut som en ballong vem vill gå kläd så inte jag i allafall.Vilken tur att Sofia har samma klädstil som mig,det blir väl vi som får åka jorden runt för hitta kläder till slut.Tänkte också på en sak varför har vi kläder på osss för?Vi föddes nakna naturligt då borde det vara helt natuligt att gå naken också.Jag tror att vi har kläder på oss för att det är någon som har kommit på det plus att vi ska slippa frysa.Nej i mitt  nästa liv ska jag gå naken för det finns som sagt nästan inga kläder längre.tyvärr är inte bilderna så jätte bra på det jag köpte men dom får dugga.


Testade denna kläningen men orkade inte  ta av mig byxorna.Men hur i helvete  använder man den?
den åkte ner hela jävla tiden.

Tyvärr fanns det  inte min strl i tunikan plus bilden e as dålig.


Denna tunikan fick följa med mig hem.

Köpte denna röda plus en som är turkos

Turkosa örhängen  men på bilden ser dom blå ut.

2 kommentarer

emily

25 Feb 2010 16:58

ååh den där klänningen va skitnsygg! o den du köpte med ..

emily

25 Feb 2010 16:58

ååh den där klänningen va skitnsygg! o den du köpte med ..

Kommentera

Publiceras ej