Besök hos syster Emily

1kommentarer


Jimmie skjusade ut mig & hunden till Ljura där vi överraska syrran med ett besök.Emily vart jätte glad när hon fick se att det var vi som stog vid dörren.Det är alltid lika kul att hälsa på henne och umgås några timmar & prata lite skitmysa och bara vara för stunden.Emily bjöd på midda  gott som bara den &så  vart man så klart  mätt efter maten så man inte orkade röra sig från bordet.När hennes sambo kom hem från jobbet så vart min hund helt i från sig och älskarverkligen hennes sambo som heter Victor.Systers mage hade också växt endel sen jag såg den
Nu är det inte långt kvar tills det är dax för den lilla skiten att komma ut till värden.Jag hade verkligen tur som fick känna när han sparkade som mest där inne i hennes mage.Tyvärr glömde jag att sätta på blixten på min kamra så bilderna på hennes mage vart inte så jätte bra som jag hade viljat så bilder på magen kommer en annan dag.

1 kommentarer

emily

10 Feb 2010 19:20

fyfan vad jag är FEEEEEET!

Kommentera

Publiceras ej