Vad har jag gjort på min lediga dag

1kommentarer

Idag har jag vart ledig och vad har jag gjort ju det ska jag tala om för er,jag har sovit som ett nyfött barn.Visst jag har vart uppe i mellan åt för att gå ut med min hund.Men i stor sätt har jag har legat i min säng och blundat och tänkt fram och tilllbaka.Jag har så ont i magen så jag inte vet vart jag ska ta vägen.Jag har verkligen problem med min mensvärk som inte vill försvinna och det tar verkligen på en.Igår morse fick jag min mens och i vanliga fall brukar jag inte kuna resa mig upp ur sängen,men jag var så envis och lyckades komma upp ur sängen och åkte till jobbet.Chefen såg hur dåligt jag mådde och bad mig att lega mig ett tag men ville inte göra det,det skulle bara kännas så fel att lega mig när jag är på jobbet så jag kämpade igenom gårdagen.Men idag orkar jag inte göra ett skit.


1 kommentarer

J ♥

02 Dec 2010 14:54

Hej gullis!

Jag har en tävling i bloggen där jag lottar ut en bloggsvar inbjudan.

Var gärna med om du vill :)



kom även ihåg att kika in på min bloppis, är lite julREA där nu ;) http://EnBloppis.devote.se



Puss&Kram

Kommentera

Publiceras ej