Stressigt stressigt

1kommentarer

Nu är det stressigt att vara carro eftersom att man ska hinna med så mycke som möjligt idag.Blir att gå till jobbet tillsammans med hunden.Jag får sluta lite tidigare från jobbet idag eftersom att jag ska gå på firmafest på Jimmies jobb.Detta kommer att bli rätt så stressigt för min del då jag måste rasta hunden efter jobbet och lämna hunden hos svärmor där hunden ska vara över helgen.Efter man har lämnat hunden måste man hinna med att gå hem för att duscha och fixa sig inför firmafesten.Jag är inte den människan som tycker om att stressa utan jag är mer den som tycker om att ta allt i min egna takt.Hur ska jag hinna med allt på 2 timmar?Det är bara att hoppas att det är en väldigt lugn dag på jobbet så man kan smitta i väg och resta hunden innan man slutar så slipper man tänka på det.Nej nu måste jag klä på mig ser att klockan har stuckit iväg rätt så fort så om jag ska hinna till jobbet så måste jag dra mig nu.

1 kommentarer

emelie

11 Dec 2010 18:09

Skönt att veta att jag inte är den enda =)

Kommentera

Publiceras ej