sitter i bilen

1kommentarer

Sitter i bilen just nu med min hund i knät medans min pojkvänn håller på att ta fram släppet som vi ska köra ut till landet och ställa av.Får se om vi lyckas komma upp På vår privata väg eller om det är allt för mycke snö på vägen.Vi har haft tur dom senaste dagarna när vi har åkt ut till landet då bonden har vart snäll och plogat bort snön åt oss som han igentligen inte behöver utan det är vårat egna jobb att ploga på våran privata väg.Ånej ser nu att jag har dåligt med Batteri på mobilen så det är väl bäst att logga ut så den inte dör,det är en stor risk att  vi fastna på vägen så då behöver jag använda mig av mobilen.

1 kommentarer

Sandra

22 Dec 2010 09:06

Sv; Jaha, hon var väldigt fin :)

Hoppas det gick bra för er, så ni inte fastnade med bilen !:)

Kommentera

Publiceras ej