jag och min Älskling 7år tillsammans

4kommentarer

Idag är det ingen vanlig dag som helst utan idag har jag och älsklingen vart tillsammans i 7år:)Jag kommer i håg första gången vi träffades ute på landet och han satt helt tyst och kollade på mig hela kvällen.Han var rätt så blyg och visste inte vad han skulle göra eller säga.Veckan där på var vi ute på landet och drack lite öl då tog jag första steget och satte mig i hans knä efter ett tag tog jag ännu ett steg och började kyssa honom sen den dagen har det vart han och jag.


Jag ångrar inte en sekund att det var jag som tog det första steget vem vet hur det annars hade slutat.Vi har delat så mycket lycka som olycka & tagit oss igenom blod,svett och tårar. Vi kan allt om varandra innantill, utantill, allt är lika spännande när man känner varandra "innantill och utantill som det var innan vi kände varandra så väl.Vad mer kan jag säga?Jag är så himmla lycklig och lyckligare kan jag inte bli.Vi är förlovade,köpt vårat drömhus tillsammans och ännu mer ska det bli:)



Våran första semester tillsammans då vi var och hälsa hos min farmor/farfar i Torrevieja i 3 veckor.

4 kommentarer

Emily

06 Dec 2010 20:15

GRATTIS PÅ 7 ÅRSDAGEN!

Jo det kan jag göra. Vilka färger vill du ha? Skicka bilder som du vill ha i headern!

anna

06 Dec 2010 22:01

Det skulle vara intressant om du kunde dela med dig lite av din erfarenhet när det gäller förhållande hur det kan hålla så länge?

tooä

07 Dec 2010 10:00

Vad söta ni är alltså.

W - ung 3barnsmamma & Fotograf

07 Dec 2010 16:27

Grattis! :)

jaa verkligen! fan så fel samhället är speciellt där uppe !!



kram

Kommentera

Publiceras ej